MariannaART - Alkotás, mint terápia

Ki vagyok én?

Gyerekkoromban apámnak volt egy varázs mondata, rám mutatva: "Örülünk, ha ez' megtanul írni, olvasni." 

Felnőtt életem első fele annak bizonyításával telt, hogy igenis több van bennem, mint azt gondolta, többre vagyok képes,... majd a koponya daganatom után elkezdtem saját értékrendem, látásmódom kutatni,  megtalálni, és céljaimat ennek megfelelően alakítani. 
Ennek a folyamatnak fontos része volt, hogy haragomat és gyűlöletemet türelemmel és elfogadással átfordítsam tiszteletté majd hálává.  

Ma már képzéseim, programjaim arról szólnak, hogy lehetőséget, hitet, és eszközöket adok a hozzám érkezőknek, hogy megtapasztalják, kreativitásukat is lehet kondícionálni,  kihozzák magukból rejtett képességeiket, felismerjék, hogy nézőpontjukat ők választhatják meg, hogy a nehézségekből erőt is lehet meríteni, meglássák, milyen színes és változatos lehet az életük. 

Magam is felülírtam, sok "átlagos" hitet, hisz nyelvtudás nélkül tanítottam Indiában, Vietnámban, egyedül 8.000 km-re az otthonomtól újabb tevékenységekbe kezdtem, melyeket soha korábban nem csináltam, a szegedi fegyházban töltöttem 15 napot egy férfi csapattal alkotó foglalkozásokon, eljutottam a Dalai Láma Gyermekotthonába tanfolyamommal...

A komfort zónánk tágítható, a szabályok ledönthetőek, a hitrendszerünk átírható.
Mottóm: alkotni, fejlődni, inspirálni

Részletesebb bemutatkozásomat megtalálhatjátok itt!

Munkámról, életemről Tv-felvételek láthatsz itt!

Elérhetőségeim:

Bajczi Marianna
Facebook: Bajczi Marianna, RajztanfolyamDévai Kölyök ManufaktúraMarianna Art Kuckó
Instagram: Bajczi MariannaZenInLight
Tel.: +36 20 98 44 506 (Whatsapp, Viber)
E-mail: b.marianna13@gmail.com


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Marianna Art Kuckó

ZenInLight